Konkursy

Najbliższe
Archiwum
Konkursy - archiwum

Data zakończenia :  2005-11-21
Tytuł konkursu :  V Międzywojewódzki Konkurs Perkusyjny
Opis :  


ZESPÓŁ SZKÓŁ MUZYCZNYCH
IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W TORUNIU

WIZYTATOR CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ REGIONU KUJAWSKO–POMORSKIEGO

V MIĘDZYWOJEWÓDZKI
KONKURS PERKUSYJNY
im. Bernarda Lewańskiego
DLA UCZNIÓW
SZKÓŁ MUZYCZNYCH
I STOPNIA

TORUŃ, 21 LISTOPADA 2005 R.


SZCZEGÓŁY:
Regulamin oraz Karta Zgłoszenia
Program


Afisz :  

Data zakończenia :  2005-04-08
Tytuł konkursu :  Konkurs Kompozytorski
Opis :  

ZESPÓŁ SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W TORUNIU
OGŁASZA

KONKURS KOMPOZYTORSKI


REGULAMIN KONKURSU

1) Przedmiotem Konkursu jest utwór w jednej z następujących kategorii:
Kategoria pierwsza – marsz o charakterze tryumfalnym, żałobnym, wojskowym lub weselnym przeznaczony na fortepian solo lub na fortepian i dowolnego wykonawcę;
Kategoria druga – marsz charakterze tryumfalnym, żałobnym, wojskowym lub tanecznym przeznaczony na zespół do pięciu wykonawców;
2) Czas trwania utworu nie może przekroczyć 5 minut;
3) Do Konkursu może przystąpić każdy uczeń Zespołu Szkół Muzycznych w Toruniu ;
4) Konkurs obejmuje dwie grupy wiekowe:
uczniów Szkoły Muzycznej I stopnia i Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I stopnia
uczniów Szkoły Muzycznej II stopnia i Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej II stopnia;
5) Każdy uczestnik Konkursu może dostarczyć tylko jedną pracę w każdej kategorii;
6) Prace konkursowe w dwóch kopiach należy złożyć do 8 kwietnia 2005 roku w Sekretariacie Zespołu Szkół Muzycznych w Toruniu;
7) Dostarczone prace winny być oznaczone godłem. W oddzielnej kopercie oznaczonej tym samym godłem należy podać: imię i nazwisko, datę urodzenia oraz nazwę szkoły i rok nauki;
9) Ogłoszenie werdyktu nastąpi w kwietniu 2005 roku;
8) Decyzje Jury są nieodwołalne;
9) Najlepsze utwory będą nagradzane i wykonane na koncercie z cyklu „Szkolna partytura”;
10) Celem Konkursu jest zainteresowanie uczniów kompozycją i pobudzenie aktywności twórczej;
11) Informacji udziela p. Magdalena Cynk-Mikołajewska.

Afisz :  Brak

Data zakończenia :  2004-11-28
Tytuł konkursu :  
Opis :   VII Ogólnopolski Konkurs Kameralistyki Fortepianowej
dla uczniów szkół muzycznych I i II stopnia
25-28 listopada 2004

Po szczegółowe informacje kliknij tutaj!

Afisz :  

Data zakończenia :  2003-02-15
Tytuł konkursu :  KONKURS FOTOGRAFICZNY
Opis :  KONKURS FOTOGRAFICZNY
Z OKAZJI 530 URODZIN MIKOŁAJA KOPERNIKA
"O OBROTACH SFER ..."


POD PATRONATEM
- PREZYDENTA MIASTA TORUNIA MICHAŁA ZALESKIEGO

ORGANIZATOR
- FUNDACJA NA RZECZ POMOCY I ROZWOJU ZESPOŁU SZKÓŁ
MUZYCZNYCH IM KAROLA SZYMANOWSKIEGO W TORUNIU

CELE I ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE

- uświetnienie obchodów 530 urodzin Mikołaja Kopernika
- fotograficzna prezentacja tematyki związanej z miastem urodzin astronoma
- próba artystycznego przedstawienia oddziaływania wielkiego astronoma i jego dzieł na współczesność
- promocja miasta urodzin Mikołaja Kopernika


ZASADY UCZESTNICTWA

1.Konkurs ma charakter otwarty i jest dostępny dla wszystkich fotografujących
2.Każdy uczestnik może nadesłać do 5 prac. Zestawy wielozdjęciowe będą traktowane jak jedna praca.
3.Technika prac jest dowolna
4.Format prac co najmniej 18x24 cm.
5.Zdjęcia nie mogą być oprawione i podklejone.
6.Każde zdjęcie należy czytelnie opisać podając: godło autora, numer pracy oraz tytuł
7.Do prac należy dołączyć zaklejoną kopertę opatrzoną godłem, zawierającą imię i nazwisko i pełen adres z numerem telefonu lub e-mail autora.
8.Prace w sztywnych kopertach należy dostarczyć (pocztą lub osobiście) na następujący adres : DOM MUZ ul.Podmurna 1/3 87-100 Toruń
9.Do udziału w konkursie nie dopuszcza się fotografii, które
- zostały dostarczone po terminie
- zostały zrealizowane przez członków jury
10.Jury zadecyduje o:
- zakwalifikowaniu prac do konkursu
- zakwalifikowaniu fotografii na wystawę
- przyznaniu nagród pieniężnych:
I nagroda 1.000 zł.
II nagroda 700 zł.
III nagroda 500 zł.
oraz wyróżnień i nagród specjalnych o wartości 800,- zł
11.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do nieodpłatnej reprodukcji prac w celach reklamowych związanych z konkursem.
12.Prace nagrodzone i wyróżnione przechodzą na własność organizatora.


TERMINARZ

1.Dostarczenie prac: do 15.02.2003 r
2.Otwarcie wystawy pokonkursowej wraz z werdyktem jury i wręczeniem nagród odbędzie 19.02.2003 r. w Dworze Artusa w Toruniu .
3.Zwrot prac do 31.03.2003 r ,osobiście w DOMU MUZ ul.Podmurna 1/3
87-100 Toruń ,a prace uczestników spoza Torunia zostaną odesłane pocztą.

Nadesłanie prac jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

Wszelkie pytania prosimy kierować:
pod telefony kontaktowe +48 602272009
+48 602214624
lub budan@poczta.onet.pl
Afisz :